Velg land
  • Sverige
  • Danmark
  • Suomi

Viser priser inkl. moms

|

Gjør valg i brukernavnet til venstre
Hylte Hunting & Outdoor

Jakt

Skyting

Fiske

Klær & Sko

Friluftsliv

Hage

Skog

Hjem & Hushold

Bygg & Verktøy

Dyr & Landbruk

Tilbudshjørne

Hylte

/

Kjøpsbetingelser

Kjøpsbetingelser

Dette er kjøps- og leveringsbetingelser for våre norske kunder.

Disse kjøps- og leveringsvilkårene gjelder mellom deg som kunde og Hylte Jakt & Lantman AB, 556954-8950, E-handel med produkter for jakt, skog og hage, Hantverksgatan 15, 314 34, Hyltebruk, Sverige, info@hylte.no, nedenfor “Bedriften”, når du bestiller hos oss på vår hjemmeside Hylte.no eller legger en bestilling via telefon.

Besøksadresse: Hantverksgatan 15, 314 34, Hyltebruk, Sverige.

Finner du ikke svar på spørsmålet ditt nedenfor, vennligst kontakt kundeservice på info@hylte.no.

GJENNOMFØRT KJØP

Når du gjennomfører en bestilling, inngås en avtale mellom deg og Hylte Jakt & Lantman AB. Avtalen gjelder til du har mottatt varen og betalt. Når bestillingen din er bekreftet, vil en ordrebekreftelse bli sendt til e-posten du oppga – vi ber deg om å spare dette dokumentet. For å legge inn en bestilling og inngå avtale med oss må du være minst 18 år. Hylte forbeholder seg retten til å nekte en bestilling. I forbindelse med at du godkjenner kjøpsvilkårene og utfører bestillingen din, fullføres bestillingen og vi kan vanligvis ikke gjøre noen ytterligere endringer i bestillingen din. Vi ber deg derfor om å alltid gå nøye igjennom handlekurven din og dine detaljer leveringsadresse, fakturamottaker etc. før du fullfører bestillingen.

PRISER

Alle priser på nettsiden er oppgitt i norske kroner (NOK) inkludert 25% mva. Dersom du som kunde selv velger kan prisene vises eks. mva, du bytter til eksklusive mva i sidens topptekst. Prisene som er oppgitt inkluderer ikke frakt- eller betalingsgebyrer som kan forekomme avhengig av dine valg. Slike gebyrer oppgis separat, før betaling foretas.

PRODUKTINFORMASJON

Informasjon om produkter, priser og leveringskostnader oppgitt på nettsiden kan endres uten spesiell varsel. Produktbilder og andre bilder på nettsiden skal kun ses som illustrasjoner og ikke som eksakte beskrivelser av produktene. Hylte Jakt & Lantman AB tar forbehold om feil i oppgitte priser, tekster og annet innhold samt feilaktige opplysninger som ved uhell dukker opp på nettsiden. Dersom vi oppdager unøyaktigheter i kommunisert informasjon gjeldende din bestilling, som for eksempel vedrørende prisinformasjon eller leveringstid, vil du bli varslet så snart som mulig, hvoretter du vil ha mulighet til å endre eller kansellere bestillingen din. Mistanke om falske bestillinger og forsøk på bedrageri vil bli politianmeldt.

BETALING

Det tilbys ulike betalingsmåter på nettsiden og du som kunde kan velge å betale direkte ved bestilling eller, for de produktene det tilbys, velge fakturabetaling, delbetaling eller annen betalingsmåte i samarbeid med tredjepart. I noen tilfeller må en kredittsjekk innhentes. For større summer kan det hende du må verifiere deg en ekstra gang via bankID, du vil da motta en e-post fra Wally og bestillingen går igjennom først etter at du har godkjent kjøpet. Er du usikker på om mailen er ekte? Kontakt Wally på 22 41 14 55 eller hello@walley.no. Hylte håndterer ikke selv noen person- eller kreditkortsnummer, dette administrerers av Wally. Alle varene forblir Hylte eiendom til full betaling er utført. Dette gjelder også selv om varen er levert til det eller aktuellt postombud. 

Betalingsalternativer via Walley

  • Direktebetaling via bank (Trustly)
  • Faktura (uten avgift)
  • Delbetaling
  • Konto (avi sendes en gang i måneden)
  • Direktebetaling med kort (pengene trekkes direkte fra kontoen din i forbindelse med at du godkjenner transaksjonen)

Generelle betalingsbetingelser, privatperson
Standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon

Bedrift via Walley

Når du har lagt en bestilling, inngås en avtale mellom deg og Hylte Jakt & Lantman AB. En bekreftelse sendes ut til den e-postadressen som du oppga ved bestilling. Handler du som bedriftskunde for første gang kan det være nødvendig med noen ekstra sikkerhetstrinn, det kan da ta opptil 24 timer før kjøpet går igjennom og du mottar en ordrebekreftelse.

Generelle betalingsbetingelser, bedrift

Foreninger og stiftelser

Akkurat som for andre bedrifter foretas det en kredittsjekk for foreninger og stiftelser i forbindelse med kjøp. Ettersom denne typen bedrifter sjelden har en juridisk enhet i ryggen, er kredittvurderingen ofte noe strengere. Du kan da finne ut att faktura- eller delbetalningskjøp ikke er tilgjenglig for valgt kundenummer. Hvis du ønsker å revurdere grensen, kan du kontakte Walleys kundeservice (hello@walley.no) med følgende informasjon; siste årsmelding (resultat og balanse) og styreprotokoll. Om mulig kan du også legge bestillingen i foreningens eller stiftelsens navn og betale med kort eller direktebetaling. Trenger du tilleggsdokumenter til regnskapet er du hjertlig velkommen til å kontakte oss.

LEVERANSE

Hylte Jakt & Lantman AB tilbyr ulike leveringsmuligheter avhengig av produktets dimensjoner og vekt. I kassen vises mulige transportformer og eventuelle fraktkostnader for disse. Alle priser på Hylte.no refererer til levering innen Norge. Varsling skjer vanligvis via tekstmelding med mindre annet alternativ er valgt. Norskt mobiltelefonnummer kreves for SMS-varsling. Ved endring av leveringsadresse eller annen informasjon etter at bestillingen er sendt, tilkommer et gebyr i henhold til transportørens gjeldende prisliste. Du kan se mer leveringsinformasjon og velge leveringsmåte for dine spesifikke varer når du kommer til kassen.

På alle bestillinger belastes en leveringskostnad på 69 kr med mindre den aktuelle varen i handlekurven er dekket av fri frakt, eller om noe annet står på produktet. Ved bestilling av tunge eller vanskelig håndterlige varer som leveres som stykkgods, f.eks. våpenskap, gressklippere etc. kan det komme en ekstra fraktkostnad i tillegg.

Leveringstid

Lagervarer sendes normalt innen to helgfrie hverdager. Øvrige varer er bestillingsvarer og vi har da spesifiert “Sendes innen x-x dager” på hver produktside. Detter er estimert tid vi kan sende din bestilling fra vårt lager, men hust at det kan ta flere arbeidsdager i perioder hvor belastninger på vårt lager er høyere. Transporten tar vanligvis 1-3 arbeidsdager dersom den sendes til et ombud. Produkter som leverers med hjemlevering legges yttligere 1-3 arbeidsdager på transporttiden.

Når verene er sendt vil du motta en leveringsmail med innholdet i forsendelsen og forsendelsesnummer dersom det er tilgjenglig, her kan du også se hvor mange kolli/pakker forsendelsen sendes i. Du vil ikke kunne se informajon om forsendelsen til før den har ankommet første terminal, som normalt tar 1-2 helgfrie hverdager, deretter kan du følge forsendelsen i detalj. Størstedelen av alle pakker sendes fra vårt sentrallager eller butikklager med Postnord som transportør. Øvrige varer senes fra hver leverandørs lager og kan deretter sendes med en annen transportør som DHL, Schenker, Bring eller UPS. Sendes varene fra et annet lager enn vårt eget, opplyses dette i kassen før du legger bestillingen. Det er viktig at du, dersom du kun kan motta varene før eller etter en bestemt dato. oppgir dette i kassen slik at du kan unngå eventuelle lagerleie fra transportøren.

Vi kan imidlertid aldri garantere en bestemt leveringsdato. Hylte kompenserer ikke deg som kunde ved eventuelle leveringsforsinkelser. Ikke planlegg arbeid eller håndverkere før du har mottatt og sjekket varen!

Delvis leveranse

Dersom bestillingen din er delt opp i flere separate leveranser på grunn av at den sendes fra ulike lager, vil du motta en e-post og et betalingsdokument per sending – du vil IKKE bli belastet med ekstra fram for eventuelle delleveranser.

Hjemmelevering

Varer over 20 kg og/eller gods med større vekt eller volum leveres med hjemmelevering, du kan også velge hjemmelevering av varer under 20 kg i kassen mot en kostnad. For hjemmelevering vil du motta en SMS så snart forsendelsen har ankommet din nærmeste terminal. I denne tekstmeldningen velger du dag og klokkeslett for hjemmelevering. For alle hjemmeleveringer gjelder transport frem til tomtegrense eller så langt kjørbar vei når. For hjemmelevering til bygårder leveres varene til porten. Det er mottakers ansvar å sørge for at husnummeret er godt synlig fra nærmeste vei eller at postkassen er tydlig merkert med husnummer/navn. Ved retur av pakke på grunn av at ovennevte mangler, vil returfrakt belastes kunden. Dersom du ønsker å ha produktet stpende uten kvittering, velger du dette om mulig i forbindelse med at transportøren melder levering og avsvaret for varen overføres til deg som kunde så snart varen har blitt leveret av transportøren. 

Levering til øyer

Vi tilbyr levering til fast adresse på fastlandet til samme kostnad som på din ordrebekreftelse. Kunden kan selv sørge for at leveransen mottas på denne adressen og deretter sørge for videre transport til øy. For levering til øyer som ikke har broforbindelse kan det imidlertid om mulig avtales spesiallevering med hensyn til pris, leveringstid og leveringsmåte. Det er viktig å kontakte oss før kjøp om dette er aktuellt.

Endring av leveringsadresse

I forbindelse med at du godtar kjøpbetingelsene bekrefter du oppgitt leveringsadresse. Vi kan ikke endre på dette i ettertid med tanke på eventuelle svindelforsøk. Ønsker du en annen leveringsadresse ved bestilling, kan du betale med kort eller direktebetaling og deretter velge å klippe på “annen leveringsadresse” og deretter angi en annen adresse en din folkeregistrerte adresse.

Transportskader

Dersom du ved mottak av varene oppdager at det har oppstått en transportskade, ber vi deg umiddelbart varsle sjåføren om dette slik at det foretas en oppføring digitalt i deres system før pakken kvitteres. Hvis pakken er i så dårlig stand at produktet er ubrukelig, kan du også velge å ikke motta pakken. En av handlingene ovenfor er en forutsetning for at eventuell skade på produktene skal ersettes av oss. Deretter kontakter du vår kundeservice på info@hylte.no. med bilder på pakken som hjelper deg videre. Eventuelle skjulte skader skal meldes til oss innen syv virkedager etter mottak av levering. Det er derfor viktig at du alltid sjekker varene dine etter mottak. Ikke begynn å bruke produktet og ikke kast emballasjen før du kontakter oss og har fått bekreftet at du kan!

Ikke mottat eller ikke hentet levering

Dersom du ikke møter opp og mottar varene du har kjøpt til tross for avtale om tid og sted, kan du bli belastet med ekstra frakt- og lagerkostnader. Dette gjelder også for pakker som leveres til utleveringsstedet og som ikke blir innløst. Pakker forblir hos ombud/terminalen i syv dager fra ankomstdagen. Du vil bli belastet tur- og returkostnader og eventuell lagerleie for hver produktgruppe for uinnløste pakker som har gått i retur. Du vil også bli belastet for såkalt bomkjøring dersom du ikke er på stedet og mottar en installatør som du har bestilt via Hylte.

Hva vil det si å forhåndsbestille en produkt? 

Noen utvalgte produkter er tilgjenglige for forhåndsbestilling. Dette er produkter med svært stor etterspørsel hvor du ved forhåndsbestilling kan stå i kø for å ta del av kommende leveranser. I aktuelle tider har vi dessverre ikke eksakte leveringsdatoer på flere produter, men de sendes ut i tur og orden til alle som har forhåndsbestillt. Du kan når som helst kontakte oss og kansellere din køplassering, til og med den dagen produktet skal sendes til deg.

ANGRERETT

For kunder som distansehandel (f.eks. via Selskapets hjemmeside eller telefon) gjelder lov (2005: 59) om avstandsavtale og kontrakter utenfor forretningslokaler. Dette betyr at du ved distansehandel har rett til å angre kjøpet innen 14 dager, uten å oppgi noen grunn. (Vi på Hylte tilbyr også 30 dager åpent kjøp, les mer under overskriften åpent kjøp). Fristen for å benytte angreretten regnes fra dagen etter at du mottar varen din (dersom siste dag for angrefristen faller på en lørdag, søndag eller helligdag, kan du også angre kjøpet neste hverdag). Har du kjøpt flere varer eller en vare som består av flere deler, regnes angrefristen fra den dagen du mottar siste vare eller siste del av varen. Ved vanlig varelevering i en viss tidsperiode regnes imidlertid angrefristen fra du mottar første levering. Dersom du som kunde skulle oppleve at leveringen er uvanlig forsinket og som følge av dette ikke lenger ønsker å gjennomføre kjøpet, er det ditt ansvar å foreta en avbestilling. I tilfeller hvor vi allerede har sendt forsendelsen, må du motta varen. En avbestilling er kun gyldig dersom du har mottatt en bekreftelse fra Hylte på epost eller telefon.

Dersom du ønsker å heve kjøpet ditt, må du fylle ut vårt returskjema og returnere produktet med valgfri speditør til Hylte Jakt & Lantman AB, Hantverksgatan 15, 314 34, Hyltebruk, Sverige.

Her finner du vårt returskjema (lenke).

Informasjon om angrerett og standardskjemaer for utøvelse av angreretten er også tilgjengelig på det svenske konsumentverkets hjemmeside (lenke).

Hvis du angrer på kjøpet innen ovennevnte angrefrist, vil refusjonen skje uten ugrunnet opphold, senest 14 dager fra det tidspunktet du ga beskjed om at du ønsker å angre fra avtalen (at du ønsker å benytte deg av din rett til å uttak). Refusjon betyr at vi refunderer betalingene vi mottok fra deg, inkludert leveringskostnader i forbindelse med levering fra vårt lager, men ikke returfrakt. Tilbakebetalingen vil om mulig skje med samme betalingsmiddel som du brukte ved kjøp, med mindre du uttrykkelig har avtalt en annen metode med oss. Selve refusjonen utføres uten kostnad. Hvis Walley savner noen informasjon, vil de kontakte deg på e-post for å fullføre krediteringen.

ÅPENT KJØP OG BYTE AV PRODUKT

I tillegg til det som er angitt ovenfor om angrerett, tilbyr Hylte Jakt & Lantman AB åpent kjøp i 30 dager fra den dagen du mottok produktet etter følgende betingelser, dette gjelder ubrukte varer og uskadet originalemballasje. Ønsker du å benytte åpent kjøp, sender du varen tilbake godt pakket i uskadet originalemballasje sammen med ett av følgende dokumenter, kvittering/ordrebekreftelse/returseddel og en lapp på at du ønsker å benytte det åpne kjøpet. Du som kunde er ansvarlig for returfrakt. Vi refunderer hele produktverdien til deg når produktet er returnert godt pakket og uskadet. Dersom originalemballasjen er skadet eller teipet på, trekkes det 20% på krediteringen. Dersom produktet er skadet, foretas en individuell vurdering av skaden. Ved retur er kunden ansvarlig for skader som kan oppstå under transport. Det er viktig at du umiddelbart etter mottak av produktet sjekker at det samsvarer med bestillingen din og oppfyller dine forventninger, vi kan ikke ta et brukt produkt tilbake i retur.

MERK! Retur av deler i en pakke betyr vanlig kampanjepris på gjenværende pakkevarer.

Hvis du ønsker å endre størrelse eller produkt, legg du inn en ny bestilling. Hvis den nye bestillingen er mindre enn 1000 kroner og du derfor belastes med en fraktkostnad, kan du skrive i meldingsruten i kassen at den er knyttet til en retur og vi vil da kreditere fraktkostnaden på den nye bestillingen. Du betaler for varene som vanlig og blir deretter kreditert din opprinnelige bestilling når vi har mottatt og bekreftet returpakken.

RETUR AV VARER

Du har rett til å undersøke produktet du har kjøpt før du returnerer den. For å gjennomføre en slik undersøkelse har du rett til å håndtere produktet i den grad det er nødvendig for å fastslå dets egenskaper eller funksjon. Du kan med andre ord teste at produktet fungerer, men ikke bruke det til vanlig bruk og deretter returnere produktet. Vær oppmerksom på at prøvingsretten ikke kan gjøres gjeldende for varer som faller inn under lov 11 § punkt 4 i Lag (2005:59) om distansehandel og kontrakter utenfor forretningslokaler. Eksempler på dette er enkelte maskiner og batterier.

Dersom du ønsker å angre kjøpet ber vi deg returnere produktet i originalemballasjen, komplett med emballasje og medfølgende dokumentasjon. Vær oppmerksom på at vi ikke kan håndtere en retur uten vedlagt returseddel.

Her finner du vårt returskjema (lenke).

Returadressen er: Hylte Jakt & Lantman AB, Hantverksgatan 15, 314 34, Hyltebruk, Sverige

Returfrakt

Dersom du som kunde benytter deg av angreretten eller åpent kjøp, er du ansvarlig for fraktkostnaden når du returnerer varen. Vi ber deg om å håndtere og pakke produktet varsomt før transport og følge våre instruksjoner angående emballasje og returseddel. Pakk produktet så godt at det ikke kan skades under transport og opptre med forsiktighet inntil produktet overleveres til transportøren. Ikke glem å alltid motta en leveringskvittering fra transportfirmaet og spar denne til produktet er ankommet Hyltes lager!

Avskrivninger

Fra refusjonen vi foretar når du har benyttet deg av angreretten, kan vi trekke fra en verdi som tilsvarer verdifall på varen du returnerer. Dette kan inkludere økte leveringskostnader på grunn av ditt valg av leveringsmetode og verdiforringelse av varen som følge av at du håndterer den i større grad enn det som var nødvendig for å fastslå dens egenskaper eller funksjon. Vi kan også inkludere en forholdsmessig andel av prisen for en tjeneste som ble delvis utført før du benyttet deg av angreretten dersom du i løpet av angrefristen uttrykkelig har bedt om at tjenesten skal utføres.

Produserte produkter og forbruksvarer

Varer og produkter som er spesiallaget etter dine ønsker som kunde omfattes ikke av angreretten eller åpent kjøp. Dette kan være et produkt som er produsert eller vesentlig endret etter forbrukerens spesielle anvisninger eller som på annen måte gis et tydelig personlig preg, for eksempel varer som er produsert etter bestilling og kundetilpasset. Angreretten gjelder heller ikke varer som raskt kan forringes eller bli for gamle.

Bedrift

Bestiller du som næringsdrivende gjelder kjøpsloven (lenke).

REKLAMASJON

Dersom en vare du har kjøpt er feil, har du rett til å reklamere på produktet ved å kontakte kundeservice på info@hylte.no som et første skritt. Som forbruker har du alltid rett til å reklamere på produktet ditt i henhold til forbrukerkjøpsloven. Du bør sende inn en reklamere så snart som mulig etter at du oppdager feilen.

Feilen refererer til opprinnelige feil ved produktet som allerede eksisterte da du mottok det, at produktet ikke samsvarer med beskrivelsen, at det ikke kan brukes til det det er beregnet til, at det ikke samsvarer med det du som kjøper kunne med rimelighet kunne forvente, eller at den ikke fulgte med nødvendige instruksjoner for for eksempel installasjon, stell og bruk. Feil refererer imidlertid ikke til forringelse av produktet som følge av en ulykke, uaktsomhet, feil eller manglende service, feil drivstoff, feil installasjon eller unormal bruk. Reklamasjonsretten omfatter normalt heller ikke slitasje og forbruksdetaljer som kniver, reimer etc.

Avhengig av omstendighetene og type feil som er oppdaget på produktet, kan Hylte Jakt & Lantman AB tilby levering av erstatningsprodukt, avhjelpende i form av for eksempel reparasjon eller prisavslag. I enkelte unntakstilfeller kan du også ha rett til å heve kjøpet, dersom feilen er av vesentlig betydning for deg som kjøper og dersom andre tiltak ikke er hensiktsmessige.

GARANTIER

Som videreforhandler forholder Hylte Jakt & Lantman AB seg til eventuelle produktgarantier som benyttes av produsentene av produktene vi selger. Garantiperioden for et spesifikt produkt finner du på produktsiden deres, viktig å huske på er at garantitiden kan bli kortere dersom du kjøper produktet som bedrift og dermed bruker produktet til profesjonelle formål. Enkelte varer, som hagemaskiner, repareres av Hylte eller annet autorisert serviceverksted dersom det oppstår feil. For at service skal utføres, må produktet sendes eller leveres til et autorisert serviceverksted. Ta kontakt med kundeservice for å finne ut hvilket verksted du skal bruke. Reparasjon i garantiperioden er gratis. Skulle feilet ikke dekkes av garantien, vil det påløpe en ekstra kostnad for inspeksjon, eventuell frakt eller levering og reparasjon. Utskifting eller reparasjon av varer innebærer ikke forlengelse eller ny garantiperiode.

  1. Garantien regnes fra kjøpsdato hvis ikke annet er oppgitt. Garantien gjelder kun dersom du har levert produktet til oss på Hylte eller til et annet autorisert verksted av produktets varemerke.
  2. Garantien dekker fabrikasjonsfeil og dekker nye reservedeler, eventuell frakt og arbeidslønn.
  3. Garantien dekker ikke slitedeler (som reimer, kjeder osv.), håndteringsfeil, fryseskader på høytrykkspyler og vanningsutstyr, feil tilkobling, feil drivstoff, manglende vedlikehold, riper og mindre skader, lynnedslag, tyveri, brann eller annen årsak som skyldes ytre påvirkninger m.m.
  4. Hvis produktet har et serienummer, gjelder garantien kun dersom produktets serienummer fortsatt er synlig.
  5. Dersom undersøkelsen viser at det er en feil som ikke dekkes av garantien eller at det ikke er noen feil på produktet, vil du bli belastet med returfrakt samt eventuelt feilsøkingsgebyr.

SIKKER PRODUKTBRUK

Ved bestilling påviser kunden at den er i stand til å informere seg om riktig bruk, sikkerhetshåndtering og stell av bestilte produkter gjennom produktenes vedlagte bruksanvisninger og support gjennom vår kundeservice. Produktet vil bli overlevert til deg sammen med all nødvendig dokumentasjon og alt verktøy eller tilbehør som skal ingå. Vi vil gi deg instruksjoner om produktets korrekte bruk, sikkerhetshåndtering og stell i henhold til produktets bruksanvisning. For å forstå og vurdere risikoen ved arbeid med motorsag, ryddesag eller andre potensielt farlige maskiner, er det nødvendig med instruksjoner. Sørg for å alltid bruke verneutstyr, les og forstå bruksanvisningen før du bruker maskinen. Skulle det være noen uklarheter, anbefaler vi alltid at du kontakter oss før kjøp, montering eller drift.

Husqvarna PDI

Hylte-lantman.com er autorisert forhandler av Husqvarna AB, noe som betyr at vi ved kjøp av en Husqvarna® produkt vil pakke opp og utføre leverings- og sikkerhetskontroller av før levering. Ved bestilling via Hylte.no påviser kunden at den er i stand til å informere seg om riktig bruk, sikkerhetshåndtering og stell av bestilte produkter gjennom produktenes vedlagte bruksanvisninger, support gjennom Hyltes kundeservice og produsentens kundeservice etc. 

ENDRINGER I AVTALER

Ved vesentlige endringer i disse vilkårene som påvirker kjøpet ditt, vil du bli varslet og gitt mulighet til å godkjenne de nye vilkårene eller kansellere bestillingen din. Vi vil varsle deg enten via e-post eller telefon.

PERSONOPPLYSNINGER

Hvis du bestiller en vare, kontakter oss eller på annen måte samhandler med nettsiden eller Hylte Jakt & Lantman AB, betyr dette vanligvis at dine personopplysninger behandles. For informasjon om hvordan Hylte Jakt & Lantman AB behandler dine personopplysninger, se personvernpolicy (lenke).

IMMATERIALRETT

Tekster, bilder, logoer og annet innhold på nettsiden tilhører Hylte Jakt & Lantman AB og våre samarbeidspartnere og må ikke kopieres eller på annen måte brukes av tredjeparter, uten skriftlig samtykke først innhentet fra gjeldende rettighetshaver.

FORCE MAJEURE

Hylte Jakt & Lantman AB er ikke forpliktet til å oppfylle en kjøpsavtale i tilfeller hvor en ekstraordinær uforutsigbar hendelse eller omstendighet utenfor vår kontroll, som ikke med rimelighet kunne ha blitt motvirket, gjør at kjøpet, leveringen eller annen forpliktelse ikke kan oppfylles. Det samme gjelder dersom et slikt forhold vesentlig hindrer eller forsinker oppfyllelsen av en forpliktelse vesentlig, hvoretter du som forbruker og Hylte Jakt & Lantman AB har rett til å heve avtalen om kjøp.

TVISTER & KLAGER

For disse kjøps- og leveringsvilkårene anvendes svensk lov, og i andre tilfeller enn nedenfor, avgjøres tvister i Sverige av en generell domstol.

Hvis du mener at en vare du har kjøpt hos oss er feil eller har andre reklamasjoner, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice på info@hylte.no

Dersom vi ikke kan komme til et forlik, har du rett til å få tvisten prøvd ved å kontakte Allmänna klagenemnda, Box 174, 101 23 Stockholm, www.arn.se. Vi deltar i tvisteløsning og følger ARNs anbefalinger.

I tillegg er alternativ tvisteløsning tilgjengelig på nett, via EU-kommisjonens alternative tvisteløsningsplattform. Vennligst se linken nedenfor.

www.ec.europa.eu/consumers/odr

Kontakt oss

Velkommen til oss!

Vår styrke ligger i våre kunnskapsrike medarbeidere, som har lang erfaring med det vi selger. Jakt, fritid og jordbruk har vært vårt fokus siden 1911. Derfor kan du alltid føle deg sikker på at du får det rette svaret fra våre ærlige ansatte når du handler hos oss!

Vennlig hilsen Hylte Hunting & Outdoor

Abonner på vårt nyhetsbrev

Om Hylte Hunting & Outdoor
Velkommen til oss
Kundeservice & Support
Dine rettigheter